Màster en Cultura i Negocis a l'Asia Oriental - UB
Publicat dijous 22 de Octubre, 2020
El continent asiàtic s'ha convertit en els darrers temps en un dels pols de major atracció empresarial del món. La situació global ha impulsat a moltes empreses amb un àmbit d'actuació nacional a llançar-se a la internacionalització a Àsia.
Aquest Màster permet als estudiants adquirir les habilitats, coneixements i capacitats necessàries per a la internacionalització a l'Àsia Oriental (la Xina, Corea i el Japó) tant d'empreses espanyoles que vulguin exportar el seu negoci a Àsia, com d'empreses asiàtiques que vulguin fer-ho a Espanya, de la mà de professionals experts en la matèria i el terreny. Així com el coneixement de la cultura i sociologia de l'àrea.
Les àrees temàtiques entorn de les quals s'estructura aquest Màster són: Cultura i Sociologia; Dret de la zona; Economia i Màrqueting; Gestió d'Empresa; i Ciències Polítiques, tot això centrat en l'àrea d'actuació: Àsia Oriental.
El Màster té una durada d'un curs acadèmic, amb el reconeixement de 60 crèdits ECTS. Aquest curs semipresencial té una part dedicada a la formació acadèmica intensiva, organitzada en classes, conferències, tallers i seminaris. L'altra part està dedicada a la realització de pràctiques o d'un Treball de Final de Màster que haurà de complir els requisits d'una memòria i informe d'anàlisi, dut a terme en temàtiques centrades en Àsia Oriental.
Informació
Modalitat: propi.
Organitza: Universidad de Barcelona.
Pàgina web: Máster en Cultura y Negocios en Asia Oriental - UB.